Veřejná zakázka: Provádění činnosti koordinátora BOZP při realizaci stavby „Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku na ulici Žerotínova 2982/55B – Etapa 3A“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1112
Systémové číslo: P22V00000022
Datum zahájení: 24.02.2022
Nabídku podat do: 25.03.2022 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Provádění činnosti koordinátora BOZP při realizaci stavby „Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku na ulici Žerotínova 2982/55B – Etapa 3A“
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této zakázky je provádění činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) a zpracování plánu BOZP v rámci stavby: „Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku na ulici Žerotínova 2982/55B – Etapa 3A“.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Šumperk

Zadavatel

  • Úřední název: Podniky města Šumperka a.s.
  • IČO: 65138163
  • Poštovní adresa:
    Slovanská 255/21
    78701 Šumperk

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanská 255/21
78701 Šumperk

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
24.02.2022 08:29 výzva Soňa Šustková Výzva k podání nabídky na VZMR - koordinátor BOZP    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.sumperk.cz/vz00001112

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky