Veřejná zakázka: Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1124
Systémové číslo: P22V00000034
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-009144
Datum zahájení: 11.03.2022
Nabídku podat do: 04.05.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby (1. část) a zajištění vydání kolaudačního rozhodnutí (2. část). Hlavním předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních úprav a přístavby Zimního stadionu v Šumperku na ulici Žerotínova 2982/55B, parcela p. č. st. 3108, parcela p. č. 1257/128, 1257/114, 1257/115 a parcela p. č. 1257/117, které jsou změnou dokončené stavby. Předmět 1. části plnění je detailně vymezen v přiložené projektové dokumentaci pro realizaci stavby, která je přílohou č. 1.1 zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je též soupis prací a dodávek, která byl zpracován stejně jako projektová dokumentace projektantem Ing. Milan Dvořáček, autorizovaný inženýr v oboru pozemní stavby č. autorizace 1201509 ČKAIT, sídlo: Blanická 1803/21, 787 01 Šumperk, IČ: 615 80 988 (dále jen „Projektant“). Zhotovením stavby se rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení všech stavebních a montážních prací a konstrukcí, včetně dodávky potřebných materiálů a zařízení nezbytných pro řádné dokončení díla, dále provedení všech činností souvisejících s dodávkou stavebních prací a konstrukcí, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné (např. zařízení staveniště, bezpečností opatření, koordinační a kompletační činnosti celé stavby).
Předmětem 2. části díla je po dokončení výše uvedených stavebních prací zajištění vydání kolaudačního rozhodnutí na základě vydaného stavebního povolení sp.zn. 109688/2019 VYS/LUFE vydaného stavebním úřadem MěÚ Šumperk dne 17.12.2019.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 53 912 530 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Šumperk

Zadavatel

  • Úřední název: Podniky města Šumperka a.s.
  • IČO: 65138163
  • Poštovní adresa:
    Slovanská 255/21
    78701 Šumperk

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace - 11.3.2022_sign.pdf 596.36 KB
Příloha č. 1.1 - Projektová dokumentace pro realizaci stavby Archiv RAR Příloha č. 1.1. - DPS.rar 47.02 MB
Příloha č. 1.2 - aktualizovaný rozpočet dle 2. vysvětlení Dokument MS Excel STAVEB~1.XLS 2.02 MB
Příloha č. 2.1 Formulář krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 2.1 - krycí list.docx 44.74 KB
Příloha č. 2.2 Čestné prohlášení o prokázání splnění kritérií kvalifikace Dokument MS Word Příloha č. 2.2 - Čestné prohlášení.docx 43.38 KB
1. Vysvětlení zadávací dokumentace Na základě žádosti ze dne 17. 3. 2022 uchazeče podané přes profil zadavatele podáváme vysvětlení zadávací dokumentace k otevřenému podlimitnímu zadávacímu řízení Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku (viz příloha). Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf 618.46 KB
1. doplnění zadávací dokumentace Na základě žádosti účastníka zadávacího řízení o náhradní termín prohlídky místa plnění (dle kap. 2.7 ZD) se zadavatel rozhodl v souladu § 99 zákona 134/2000 Sb. o zadávání veřejných zakázek doplnit zadávací dokumentaci o nový termín prohlídky místa plnění, a to v pondělí 28. 3. 2022 v 11:00. Nový text kapitoly 2.7 zadávací dokumentace je uveden v příloze. Dokument PDF 1. doplnění zadávací dokumentace.pdf 627.33 KB
Příloha č. 2.3 Prohlášení o poddodavatelích Dokument MS Word Příloha č. 2.3 - Prohlášení o poddodavatelích.docx 35.51 KB
2. vysvětlení zadávací dokumentace Dokument PDF 2. Vysvětlení.pdf 782.08 KB
Příloha č. 3.1 Návrh smlouvy o dílo - dle 2. vysvětlení Dokument MS Word Příloha č. 3.1 - Návrh smlouvy o dílo fin. 3.4.2022.doc 356.00 KB
Zadávací dokumentace - dle 2. vysvětlení ZD Dokument MS Word Zadávací dokumentace - 3.4.2022.doc 333.50 KB
3. vysvětlení zadávací dokumentace Dokument PDF 3. Vysvětlení.pdf 568.19 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele Správní rada zadavatele schvaluje výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky v podlimitní veřejné zakázce s názvem „Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku“, kterou podala společnost FORTEX STAVBY s.r.o., Jílová 1550/1, 887 01 Šumperk, IČO: 08516774 Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele 5.5.2022_sign.pdf 233.09 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
E.PROXIMA, s.r.o. 25395602 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
FORTEX STAVBY s.r.o. 08516774 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
GEOSAN GROUP a.s. 28169522 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Navláčil stavební firma, s.r.o. 25301144 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 23.05.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FORTEX STAVBY s.r.o. 08516774 Česká republika 55 982 691,52 67 739 056,74
Cena dle dodatků 1-4 ke smlouvě


Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 10 506 213,00 neuvedeno
2023 35 838 126,50 neuvedeno