Veřejná zakázka: Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1124
Systémové číslo: P22V00000034
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-009144
Datum zahájení: 11.03.2022
Nabídku podat do: 04.05.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby (1. část) a zajištění vydání kolaudačního rozhodnutí (2. část). Hlavním předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních úprav a přístavby Zimního stadionu v Šumperku na ulici Žerotínova 2982/55B, parcela p. č. st. 3108, parcela p. č. 1257/128, 1257/114, 1257/115 a parcela p. č. 1257/117, které jsou změnou dokončené stavby. Předmět 1. části plnění je detailně vymezen v přiložené projektové dokumentaci pro realizaci stavby, která je přílohou č. 1.1 zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je též soupis prací a dodávek, která byl zpracován stejně jako projektová dokumentace projektantem Ing. Milan Dvořáček, autorizovaný inženýr v oboru pozemní stavby č. autorizace 1201509 ČKAIT, sídlo: Blanická 1803/21, 787 01 Šumperk, IČ: 615 80 988 (dále jen „Projektant“). Zhotovením stavby se rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení všech stavebních a montážních prací a konstrukcí, včetně dodávky potřebných materiálů a zařízení nezbytných pro řádné dokončení díla, dále provedení všech činností souvisejících s dodávkou stavebních prací a konstrukcí, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné (např. zařízení staveniště, bezpečností opatření, koordinační a kompletační činnosti celé stavby).
Předmětem 2. části díla je po dokončení výše uvedených stavebních prací zajištění vydání kolaudačního rozhodnutí na základě vydaného stavebního povolení sp.zn. 109688/2019 VYS/LUFE vydaného stavebním úřadem MěÚ Šumperk dne 17.12.2019.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 53 912 530 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Šumperk

Zadavatel

  • Úřední název: Podniky města Šumperka a.s.
  • IČO: 65138163
  • Poštovní adresa:
    Slovanská 255/21
    78701 Šumperk

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

Žádné záznamy.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace - 11.3.2022_sign.pdf 596.36 KB
Příloha č. 1.1 - Projektová dokumentace pro realizaci stavby Archiv RAR Příloha č. 1.1. - DPS.rar 47.02 MB
Příloha č. 1.2 - aktualizovaný rozpočet dle 2. vysvětlení Dokument MS Excel STAVEB~1.XLS 2.02 MB
Příloha č. 2.1 Formulář krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 2.1 - krycí list.docx 44.74 KB
Příloha č. 2.2 Čestné prohlášení o prokázání splnění kritérií kvalifikace Dokument MS Word Příloha č. 2.2 - Čestné prohlášení.docx 43.38 KB
1. Vysvětlení zadávací dokumentace Na základě žádosti ze dne 17. 3. 2022 uchazeče podané přes profil zadavatele podáváme vysvětlení zadávací dokumentace k otevřenému podlimitnímu zadávacímu řízení Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku (viz příloha). Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf 618.46 KB
1. doplnění zadávací dokumentace Na základě žádosti účastníka zadávacího řízení o náhradní termín prohlídky místa plnění (dle kap. 2.7 ZD) se zadavatel rozhodl v souladu § 99 zákona 134/2000 Sb. o zadávání veřejných zakázek doplnit zadávací dokumentaci o nový termín prohlídky místa plnění, a to v pondělí 28. 3. 2022 v 11:00. Nový text kapitoly 2.7 zadávací dokumentace je uveden v příloze. Dokument PDF 1. doplnění zadávací dokumentace.pdf 627.33 KB
Příloha č. 2.3 Prohlášení o poddodavatelích Dokument MS Word Příloha č. 2.3 - Prohlášení o poddodavatelích.docx 35.51 KB
2. vysvětlení zadávací dokumentace Dokument PDF 2. Vysvětlení.pdf 782.08 KB
Příloha č. 3.1 Návrh smlouvy o dílo - dle 2. vysvětlení Dokument MS Word Příloha č. 3.1 - Návrh smlouvy o dílo fin. 3.4.2022.doc 356.00 KB
Zadávací dokumentace - dle 2. vysvětlení ZD Dokument MS Word Zadávací dokumentace - 3.4.2022.doc 333.50 KB
3. vysvětlení zadávací dokumentace Dokument PDF 3. Vysvětlení.pdf 568.19 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele Správní rada zadavatele schvaluje výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky v podlimitní veřejné zakázce s názvem „Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku“, kterou podala společnost FORTEX STAVBY s.r.o., Jílová 1550/1, 887 01 Šumperk, IČO: 08516774 Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele 5.5.2022_sign.pdf 233.09 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 04.04.2022 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 04.05.2022 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.sumperk.cz/vz00001124

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky