Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401010087223


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Šumperk
Identifiakční číslo:
00303461
Poštovní adresa:
nám. Míru 364/1
Obec:
Šumperk
PSČ:
787 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor strat.rozvoje, úz.plán.a investic
Tel.:
+420 583388309
K rukám:
Irena Bittnerova
       
E-mail:
irana.bittnerova@sumperk.cz
Fax:
+420 583213587
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sumperk.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://www.profilzadavatele-vz.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Parkoviště a sběrná místa pro odpad, ulice Evaldova, Šumperk
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Šumperk
Kód NUTS CZ071 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem veřejné zakázky je vybudování nových parkovacích míst podél ul. Evaldova vč. opravy místní komunikace a chodníků, vybudování odpadového hospodářství s podzemními kontejnery, rekonstrukce veřejného osvětlení a vegetační úpravy.
Podkladem pro realizaci stavby je dokumentace pro provádění stavby.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
19 000 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45112000-5
 
Další předměty
45233100-0
45233160-8
77211400-6
77211600-8
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
4
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Panelové sídliště Evaldova navazuje na park Jiráskovy sady, který se také v letošním roce spolu s přilehlými ulicemi bude revitalizovat. Spojením obou území bude komplexně revitalizováno souvislé území o rozloze více než 5,6 ha v centrální části města.
Stávající cestní síť v sídlišti Evaldova je zastaralá, nevyhovující, stejně jako inž. sítě, které vykazují poruchovost a havárie. V sídlišti je potřeba vybudovat nová parkovací místa, sběrné místa pro odpad vč. revitalizace zeleně.
Stávající parkování obyvatel sídliště podél místní komunikace velmi zhoršuje průjezdnost záchranných složek a vozidel pro svoz odpadů.
b) popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je vybudování nových parkovacích míst podél ul. Evaldova vč. opravy místní komunikace a chodníků, odpadové hospodářství je řešeno podzemními kontejnery, rekonstrukce veřejného osvětlení a vegetační úpravy. Stavba navazuje na již probíhající rekonstrukce inž. sítí, kde investory jsou vlastníci inž. sítí.
c) popis vzájemného vztahu předmětu zadavatele a potřeb zadavatele
Realizací veřejné zakázky zadavatel vybuduje potřebné parkovací místa, provede opravy komunikace a chodníků, vyřeší odpadové hospodářství a zrevitalizuje zeleň, čímž dojde ke zlepšení kvality života obyvatel města Šumperka a tím zadavatel dosáhne stanoveného cíle.
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: 11/2014

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Úhrada ceny bude prováděna na základě měsíčních daňových dokladů - faktur. Zadavatel neposkytuje zálohy. Splatnost faktur je do 30 kalendářních dnů ode dne doručení objednateli.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
05/05/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh