obsah
|
zápatí
Město Šumperk
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
III/36916 Šumperk – okružní křižovatka, ul. Temenická
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
III/36916 Šumperk – okružní křižovatka, ul. Temenická
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy stávající průsečné křižovatky na křižovatku okružní, která bude řešena jako jednopruhová se čtyřmi rameny. V rámci realizace projektu dojde také k doplnění cyklopruhu v daném úseku ulice Temenická, k vybudování 2 přechodových ostrůvku pro chodce včetně veřejného osvětlení těchto ostrůvku a k rekonstrukci živičného krytu komunikace ul.Temenická a autobusových zálivů.
Veřejná zakázka je zadávána sdružením zadavatelů Olomoucký kraj a Město Šumperk. Vystupovat vůči třetím osobám i zveřejňovat na profilu zadavatele je pověřen na základě Smlouvy o společném postupu Olomoucký kraj. Veškeré podklady a dokumenty k výše uvedené veřejné zakázce jsou proto uveřejněny na profilu Olomouckého kraje: https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=Olomouckykraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Místo pro podání žádosti o účast -Fiala, Tejkal a partneři, advokátní kancelář, s.r.o.
na adrese Brno, Helfertova 2040/13, PSČ 613 00
na recepci v pracovní dny od 10:00 do 15:00 hod.
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
užší řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
01. 06. 2015 14:00
Datum předložení nabídky:
24. 07. 2015 10:00
Počátek běhu lhůt:
15. 05. 2015
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Šumperk
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software