obsah
|
zápatí
Město Šumperk
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Pronájem 27 ks výpočetní techniky pro zabezpečení zpracování výsledků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR konané ve dnech 20.-21. října 2017
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Pronájem 27 ks výpočetní techniky pro zabezpečení zpracování výsledků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR konané ve dnech 20.-21. října 2017
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem výběrového řízení je:
• Pronájem 27 ks PC nebo notebooků (kombinace je také možná) v konfiguraci, která zabezpečí bezproblémový chod programu pro zpracování volebních výsledků.
• Pronájem 27 ks tiskáren včetně toneru pro vytištění volebních výsledků okrsků.
• Pronájem 27 ks flash disků pro přenos výsledků voleb z okrsků ke zpracování
• Pronájem 27 ks prodlužovacích kabelů 220V pro připojení pronajatých zařízení k elektrické síti v místě plnění.
• Instalace ostré verze programu pro zpracování výsledků voleb na všechny PC či notebooky v jednotlivých volebních okrscích po jeho vydání před zahájením voleb.
• Rozvoz a instalace požadované výpočetní techniky na jednotlivé volební okrsky v termínu 20.10.2017 od 14:00 – 21:00 (přesné rozmístění volebních okrsků včetně kontaktů bude sděleno vítězné nabídce)
• Servisní pohotovost po celou dobu zpracování výsledků voleb (náhradní PC, tiskárna, flash disk)
• Odvoz výpočetní techniky z jednotlivých volebních okrsků po skončení zpracování volebních výsledků
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07.09.2017 10:00
Datum zahájení:
23.08.2017 14:12
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Město Šumperk
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software