Veřejná zakázka: Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1124
Systémové číslo: P22V00000034
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-009144
Datum zahájení: 11.03.2022
Nabídku podat do: 04.05.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby (1. část) a zajištění vydání kolaudačního rozhodnutí (2. část). Hlavním předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních úprav a přístavby Zimního stadionu v Šumperku na ulici Žerotínova 2982/55B, parcela p. č. st. 3108, parcela p. č. 1257/128, 1257/114, 1257/115 a parcela p. č. 1257/117, které jsou změnou dokončené stavby. Předmět 1. části plnění je detailně vymezen v přiložené projektové dokumentaci pro realizaci stavby, která je přílohou č. 1.1 zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je též soupis prací a dodávek, která byl zpracován stejně jako projektová dokumentace projektantem Ing. Milan Dvořáček, autorizovaný inženýr v oboru pozemní stavby č. autorizace 1201509 ČKAIT, sídlo: Blanická 1803/21, 787 01 Šumperk, IČ: 615 80 988 (dále jen „Projektant“). Zhotovením stavby se rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení všech stavebních a montážních prací a konstrukcí, včetně dodávky potřebných materiálů a zařízení nezbytných pro řádné dokončení díla, dále provedení všech činností souvisejících s dodávkou stavebních prací a konstrukcí, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné (např. zařízení staveniště, bezpečností opatření, koordinační a kompletační činnosti celé stavby).
Předmětem 2. části díla je po dokončení výše uvedených stavebních prací zajištění vydání kolaudačního rozhodnutí na základě vydaného stavebního povolení sp.zn. 109688/2019 VYS/LUFE vydaného stavebním úřadem MěÚ Šumperk dne 17.12.2019.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 53 912 530 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Šumperk

Zadavatel

  • Úřední název: Podniky města Šumperka a.s.
  • IČO: 65138163
  • Poštovní adresa:
    Slovanská 255/21
    78701 Šumperk

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace - 11.3.2022_sign.pdf 596.36 KB
Příloha č. 1.1 - Projektová dokumentace pro realizaci stavby Archiv RAR Příloha č. 1.1. - DPS.rar 47.02 MB
Příloha č. 1.2 - aktualizovaný rozpočet dle 2. vysvětlení Dokument MS Excel STAVEB~1.XLS 2.02 MB
Příloha č. 2.1 Formulář krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 2.1 - krycí list.docx 44.74 KB
Příloha č. 2.2 Čestné prohlášení o prokázání splnění kritérií kvalifikace Dokument MS Word Příloha č. 2.2 - Čestné prohlášení.docx 43.38 KB
1. Vysvětlení zadávací dokumentace Na základě žádosti ze dne 17. 3. 2022 uchazeče podané přes profil zadavatele podáváme vysvětlení zadávací dokumentace k otevřenému podlimitnímu zadávacímu řízení Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku (viz příloha). Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf 618.46 KB
1. doplnění zadávací dokumentace Na základě žádosti účastníka zadávacího řízení o náhradní termín prohlídky místa plnění (dle kap. 2.7 ZD) se zadavatel rozhodl v souladu § 99 zákona 134/2000 Sb. o zadávání veřejných zakázek doplnit zadávací dokumentaci o nový termín prohlídky místa plnění, a to v pondělí 28. 3. 2022 v 11:00. Nový text kapitoly 2.7 zadávací dokumentace je uveden v příloze. Dokument PDF 1. doplnění zadávací dokumentace.pdf 627.33 KB
Příloha č. 2.3 Prohlášení o poddodavatelích Dokument MS Word Příloha č. 2.3 - Prohlášení o poddodavatelích.docx 35.51 KB
2. vysvětlení zadávací dokumentace Dokument PDF 2. Vysvětlení.pdf 782.08 KB
Příloha č. 3.1 Návrh smlouvy o dílo - dle 2. vysvětlení Dokument MS Word Příloha č. 3.1 - Návrh smlouvy o dílo fin. 3.4.2022.doc 356.00 KB
Zadávací dokumentace - dle 2. vysvětlení ZD Dokument MS Word Zadávací dokumentace - 3.4.2022.doc 333.50 KB
3. vysvětlení zadávací dokumentace Dokument PDF 3. Vysvětlení.pdf 568.19 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele Správní rada zadavatele schvaluje výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky v podlimitní veřejné zakázce s názvem „Stavební úpravy a přístavba Zimního stadionu v Šumperku“, kterou podala společnost FORTEX STAVBY s.r.o., Jílová 1550/1, 887 01 Šumperk, IČO: 08516774 Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele 5.5.2022_sign.pdf 233.09 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky