Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: ZAJIŠTĚNÍ SBĚRU, ODVOZU A ODSTRANĚNÍ (VYUŽITÍ) SMĚSNÉHO, BIOLOGICKY ROZLOŽITELNÉHO A OBJEMNÉHO KOMUNÁLNÍHO ODPADU, STAVEBNÍHO ODPADU, PNEUMATIK A NEBEZPEČNÝCH SLOŽEK KOMUNÁLNÍHO ODPADU PRO MĚSTO ŠUMPERK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Služby spojené se zajištěním sběru, odvozu a odstranění směsného, biologicky rozložitelného a objemného komunálního odpadu, stavebního odpadu, pneumatik a nebezpečných složek komunálního odpadu pro město Šumperk, v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o odpadech“) z místa k tomu určeného a odběr od občanů v místě k tomu určeném, následný odvoz a odstranění, včetně dodání vhodných nádob a dalších zařízení a zajištění jejich údržby.
Příloha č. 5, podle které se stanoví nabídková cena, zahrnuje úkony, které se mohou v průběhu celé zakázky vyskytnout, ale nejsou zadavatelem požadovány ihned na začátku plnění. Skutečný požadavek zadavatele na počátku plnění veřejné zakázky vyplývá z přílohy č. 7 Umístění nádob. Tj. pravidelný svoz směsného komunálního odpadu bude probíhat kontinuelně nejméně od každého svozového místa 1x týdně a v odůvodněných případech 2x až 3x týdně. Dále zadavatel upozorňuje, že v průběhu plnění veřejné zakázky může vyžadovat změnu typů svozových nádob, dle okamžitých potřeb občanů a aktuální situace potřeb zadavatele. Množství produkovaných odpadů je také proměnné a může se v průběhu plnění zakázky měnit dle okamžité situace potřeb občanů a dle opatření vydaných zadavatelem a jiných subjektů spolupodílejících se na organizování systému nakládání s odpady u zadavatele. Svoz objemného a biologicky rozložitelného komunálního odpadu z veřejného prostranství a ze sběrných dvorů (Anglická 1 a Příčná 30), svoz stavebního odpadu, pneumatik a nebezpečných složek komunálního odpadu bude realizován dle okamžitých potřeb zadavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Jesenická 31, 787 01 Šumperk
Kontakt: Vladimír Hošek
tel.583 388 226
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 01.02.2017 09:00
Datum zahájení: 12.12.2016 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: