DBID: 1443
Systémové číslo: P25V00000009 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-006998
Datum zahájení:
31.01.2025
Nabídku podat do:
05.03.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka venkovních žaluzií pro základní školy v Šumperku
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na administraci.
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a instalace venkovních žaluzií na objektech 4 základních škol v Šumperku. Montáž bude prováděna z plošiny z vně budovy.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 500 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Šumperk
Zadavatel
Úřední název: Město Šumperk
IČO: 00303461
Poštovní adresa: nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
Název oddělení:
Odbor rozvoje území města, investic a komunálních služeb
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057786
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)
V případě, že v souvislosti s plněním smlouvy vznikne u zhotovitele nové pracovní místo či se uvolní pracovní místo, je zhotovitel povinen informovat příslušný Úřad práce.
Podpora důstojných pracovních podmínek
Zhotovitel se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně zhotovitelem či jeho poddodavateli.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel se podpisem smlouvy zavazuje, že zajistí:
a) plnění veškerých povinností vyplývající z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů,
b) sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu ve smlouvě uvedených smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na veřejnou zakázku.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zhotovitel se zavazuje, že v průběhu provádění díla bude postupovat v souladu se zásadou Do No Significant Harm (DNSH), neboli zásadou „významně nepoškozovat“ životní prostředí (podrobnosti a podmínky viz. https://irop.gov.cz/cs/irop-2021-2027/dokumenty). Zhotovitel se zavazuje, že v průběhu provádění díla dle této smlouvy vyvine maximální úsilí směřující k eliminaci ukládání odpadů vytvořených při realizaci díla a k zajištění recyklace využitelných odpadů.
Jiné
Zhotovitel bude respektovat předpisy týkající se bezpečnosti práce a technických zařízení, zejména zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy, ve znění pozdějších předpisů (zákon o zajištění dalších bezpečnostních podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci).