Veřejná zakázka: Pronájem 28 ks výpočetní techniky pro zabezpečení zpracování výsledků voleb 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 1483
Systémové číslo: P25V00000049
Evidenční číslo zadavatele: 77088/2025 TAJ/PAKO
Datum zahájení: 12.06.2025
Nabídku podat do: 30.06.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pronájem 28 ks výpočetní techniky pro zabezpečení zpracování výsledků voleb 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
• Pronájem 28 ks PC nebo notebooků (kombinace je také možná) v konfiguraci, která zabezpečí bezproblémový chod programu pro zpracování volebních výsledků a ověření
e-Dokladů prostřednictvím čtečky ověřovatele na URL adrese https://ctecka.edoklady.gov.cz/
• Pronájem 28 ks tiskáren včetně dostatečného množství toneru pro vytištění volebních výsledků okrsků.
• Pronájem 28 ks flash disků pro přenos výsledků voleb z okrsků ke zpracování
• Pronájem 28 ks prodlužovacích kabelů 220V pro připojení pronajatých zařízení k elektrické síti v místě plnění.
• Instalace ostré verze programu pro zpracování výsledků voleb na všechny PC či notebooky v jednotlivých volebních okrscích po jeho vydání před zahájením voleb. Vytvoření zástupce na ploše pro připojení k čtečce ověřovatele e-Dokladů na URL adrese https://ctecka.edoklady.gov.cz/
• Připojení PC nebo notebooku k internetu ve volebním okrsku (zabezpečuje volební okrsek), otestování funkčnosti internetového připojení a otestování ověření e-Dokladu
• Rozvoz a instalace požadované výpočetní techniky na jednotlivé volební okrsky v termínu 3.10.2025 nejpozději do 13:30 (přesné rozmístění volebních okrsků včetně kontaktů bude sděleno vítězné nabídce)
• Servisní pohotovost po celou dobu zpracování výsledků voleb (náhradní PC, tiskárna, flash disk)
• Odvoz výpočetní techniky z jednotlivých volebních okrsků po skončení zpracování volebních výsledků v sobotu 4.10.2025 po 14.00 hod.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Šumperk
  • IČO: 00303461
  • Poštovní adresa:
    nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
  • Název oddělení: Kancelář tajemníka MěÚ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057786

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy