Veřejná zakázka: Pronájem 28 ks výpočetní techniky pro zabezpečení zpracování výsledků voleb

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1150
Systémové číslo: P22V00000060
Evidenční číslo zadavatele: 56426/2022 TAJ/PAKO
Datum zahájení: 23.05.2022
Nabídku podat do: 06.06.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pronájem 28 ks výpočetní techniky pro zabezpečení zpracování výsledků voleb
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
• Pronájem 28 ks PC nebo notebooků (kombinace je také možná) v konfiguraci, která zabezpečí bezproblémový chod programu pro zpracování volebních výsledků.
• Pronájem 28 ks tiskáren včetně toneru pro vytištění volebních výsledků okrsků.
• Pronájem 28 ks flash disků pro přenos výsledků voleb z okrsků ke zpracování
• Pronájem 28 ks prodlužovacích kabelů 220V pro připojení pronajatých zařízení k elektrické síti v místě plnění.
• Instalace ostré verze programu pro zpracování výsledků voleb na všechny PC či notebooky v jednotlivých volebních okrscích po jeho vydání před zahájením voleb.
• Rozvoz a instalace požadované výpočetní techniky na jednotlivé volební okrsky v termínu 23.9.2022 od 13:00 – 21:00 (přesné rozmístění volebních okrsků včetně kontaktů bude sděleno vítězné nabídce)
• Rozvoz a instalace požadované výpočetní techniky na jednotlivé volební okrsky v termínu konání 1. kola Volby prezidenta republiky (čas a přesné rozmístění volebních okrsků včetně kontaktů bude sděleno vítězné nabídce až bude znám)
• V případě 2. kola Volby prezidenta republiky - rozvoz a instalace požadované výpočetní techniky na jednotlivé volební okrsky v termínu konání 2. kola Volby prezidenta republiky (čas a přesné rozmístění volebních okrsků včetně kontaktů bude sděleno vítězné nabídce až bude znám)
• Servisní pohotovost po celou dobu zpracování výsledků voleb (náhradní PC, tiskárna, flash disk)
• Odvoz výpočetní techniky z jednotlivých volebních okrsků po skončení zpracování volebních výsledků

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Šumperk
  • IČO: 00303461
  • Poštovní adresa:
    nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
  • Název oddělení: Kancelář tajemníka MěÚ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057786

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky