DBID: 1078
Systémové číslo: P21V00000066 Evidenční číslo zadavatele: 105607/2021 TAJ/PAKO Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
15.10.2021
Nabídku podat do:
04.11.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Modernizace TC ORP Šumperk
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je dodávka:
1. Systém sběru a vyhodnocování logů (SEM)
2. Virtualizační servery – 2 ks
3. Zálohovací server – 1ks
4. Aktivní prvky sítě – 2 ks
5. Záložní zdroje a příslušenství
6. Operační systémy – 3 ks
7. Implementace a dodávka
Včetně zajištění servisní podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu 5 let od předání předmětu veřejné zakázky.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 237 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Šumperk
Zadavatel
Úřední název: Město Šumperk
IČO: 00303461
Poštovní adresa: nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
Název oddělení:
Kancelář tajemníka MěÚ
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057786
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)
Bude-li to možné a účelné, využije dodavatel při realizaci předmětu veřejné zakázky osoby znevýhodněné na trhu práce a/nebo osoby s trestní minulostí; možnost a účelnost posoudí dodavatel zejména s ohledem na charakter, rozsah a náročnost činností, které by toto osoby měly vykonávat, a rovněž s ohledem na dostupnost této pracovní síly na pracovním trhu.
Podpora důstojných pracovních podmínek
V rámci dodržování zásad sociálně odpovědného zadávání a environmentálně odpovědného zadávání zadavatel požaduje, aby dodavatel při realizaci předmětu veřejné zakázky dodržoval pracovněprávní předpisy a předpisy o zaměstnanosti včetně zákazu nelegálního zaměstnávání, předpisy vztahující se k pobytu cizinců v České republice, předpisy stanovící podmínky zdravotní způsobilosti zaměstnanců, hygienické předpisy a předpisy k ochraně životního prostředí.
Férové dodavatelské vztahy
Zadavatel dále požaduje, aby dodavatel řádně a včas hradil své závazky vůči poddodavatelům a umožnil zadavateli kontrolovat u zaměstnanců dodavatele, podílejících se na realizaci předmětu veřejné zakázky, zda jsou odměňování v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že dodavatel bude v prodlení s úhradou řádně provedených a vyfakturovaných poddodávek poddodavateli, je zadavatel oprávněn provést předmětnou úhradu dotčenému poddodavateli přímo; v takovém případě již předmětná platba nebude ze strany zadavatele uhrazena dodavateli.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel dále požaduje, aby dodavatel při realizaci předmětu veřejné zakázky přednostně využíval malé či střední podniky jako poddodavatele a aby zajistil, že jak dodavatel, tak jeho poddodavatelé budou při realizaci předmětu veřejné zakázky minimalizovat negativní dopady na životní prostředí
Jiné
V souvislosti s předmětem veřejné zakázky existuje ekonomicky přijatelné řešení pro inovaci, tedy pro implementaci značně zlepšeného produktu, který dává stejné nebo lepší výsledky v porovnání se stávajícím řešením dostupným na trhu, při nižších nákladech. V tomto případě se jedná o zlepšení IT infrastruktury, která slouží pro chod úřadu zadavatele.