Veřejná zakázka: Sběr, svoz a využití vytříděných složek komunálního odpadu - papír, plasty, sklo, nápojový karton a kovy ve městě Šumperku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1287
Systémové číslo: P23V00000086
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-045836
Datum zahájení: 11.10.2023
Nabídku podat do: 13.11.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Sběr, svoz a využití vytříděných složek komunálního odpadu - papír, plasty, sklo, nápojový karton a kovy ve městě Šumperku
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování komplexních služeb spojených se zajištěním sběru, svozu a využití (nakládání) vytříděných složek komunálního odpadu – papír, plasty, čiré a barevné sklo, nápojový karton a kovy, jejichž původcem je město Šumperk, včetně poskytnutí vhodných sběrných nádob, zajištění jejich údržby a zajištění čistoty sběrných míst. Veškeré činnosti při plnění předmětu veřejné zakázky musí být zajišťovány v souladu s platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů a všemi prováděcími vyhláškami a dalšími obecně závaznými předpisy.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Šumperk

Zadavatel

  • Úřední název: Město Šumperk
  • IČO: 00303461
  • Poštovní adresa:
    nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
  • Název oddělení: Odbor životního prostředí
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057786

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Kontakt

Ing. Dana Krňávková, vedoucí odboru životního prostředí, 583 388 324

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky