Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení digitalizačního pracoviště umístěného v podkroví Městské knihovny v Šumperku (jedná se zejména o velkoformátový skener, knižní skener, stolní PC, tiskárnu a projektor), a to včetně kompletní instalace, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy.
Dodávané zařízení musí být nové, nerepasované, nepoužité a musí splňovat veškeré technické parametry tak, jak jsou vymezeny v Příloze č. 4 - Výkaz výměr (závazný dokument), k příslušné části ZŘ.
Dodané zařízení musí být v souladu s platnými českými technickými normami a v souladu s obecně závaznými právními předpisy platnými v České republice v době dodání předmětu koupě, dále pak v souladu s pokyny dodavatelů materiálů a pokyny výrobců zařízení tvořících součást předmětu plnění VZ.
Součástí dodávky je ověření funkčnosti dodaného zařízení, zaškolení zaměstnanců, zpracování a dodání návodů na používání a předpisů pro provoz a údržbu, a to v českém jazyce.
Po dobu záruky budou prováděny bezplatné bezpečnostně technické kontroly, které jsou nezbytné pro provoz těchto zařízení vč. veškerých předepsaných či doporučených kontrol a revizí.
Vítězný dodavatel garantuje dostupnost náhradních dílů a pozáruční servis po dobu životnosti skenerů – minimálně 8 let od termínu dodání.
Veřejná zakázka je rozdělená na dvě částí ve smyslu § 35 Zákona:
Část 1: Skenery do knihovny
Část 2: Ostatní IT vybavení knihovny
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)