Veřejná zakázka: Vybudování edukačního centra a digitalizačního pracoviště v Městské knihovně v Šumperku – vybavení IT

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 1527
Systémové číslo: P25V00000093
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-069692
Datum zahájení: 12.12.2025
Nabídku podat do: 14.01.2026 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Vybudování edukačního centra a digitalizačního pracoviště v Městské knihovně v Šumperku – vybavení IT
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení digitalizačního pracoviště umístěného v podkroví Městské knihovny v Šumperku (jedná se zejména o velkoformátový skener, knižní skener, stolní PC, tiskárnu a projektor), a to včetně kompletní instalace, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy.
Dodávané zařízení musí být nové, nerepasované, nepoužité a musí splňovat veškeré technické parametry tak, jak jsou vymezeny v Příloze č. 4 - Výkaz výměr (závazný dokument), k příslušné části ZŘ.
Dodané zařízení musí být v souladu s platnými českými technickými normami a v souladu s obecně závaznými právními předpisy platnými v České republice v době dodání předmětu koupě, dále pak v souladu s pokyny dodavatelů materiálů a pokyny výrobců zařízení tvořících součást předmětu plnění VZ.
Součástí dodávky je ověření funkčnosti dodaného zařízení, zaškolení zaměstnanců, zpracování a dodání návodů na používání a předpisů pro provoz a údržbu, a to v českém jazyce.
Po dobu záruky budou prováděny bezplatné bezpečnostně technické kontroly, které jsou nezbytné pro provoz těchto zařízení vč. veškerých předepsaných či doporučených kontrol a revizí.
Vítězný dodavatel garantuje dostupnost náhradních dílů a pozáruční servis po dobu životnosti skenerů – minimálně 8 let od termínu dodání.

Veřejná zakázka je rozdělená na dvě částí ve smyslu § 35 Zákona:
Část 1: Skenery do knihovny
Část 2: Ostatní IT vybavení knihovny

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 7 602 300 Kč bez DPH
  • Identifikátor dotačního projektu: IROP – Zlepšení kvality a dostupnosti sociálních a zdravotních služeb, vzdělávací infrastruktury a rozvoj kulturního dědictví

Místo plnění

  • Olomoucký kraj
  • Šumperk

Zadavatel

  • Úřední název: Město Šumperk
  • IČO: 00303461
  • Poštovní adresa:
    nám. Míru 1, 787 01 Šumperk
  • Název oddělení: Odbor rozvoje území města, investic a komunálních služeb
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057786

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.sumperk.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy